Ana içeriğe atla

AXA Türkiye Büyüme Hedeflerini Açıkladı 

AXA Türkiye, 2024 sürdürülebilir gelişim ve büyüme hedeflerini acenteleriyle paylaşmak üzere 8 bölgesine bağlı 9 ili kapsayan turuna “Farklıyız, Fark Yaratmakta Kararlıyız” mottosuyla başladı. 

Değişen dünya ve ülke koşullarının iş yapış biçimlerinde de farklı açıları değerlendirme ihtiyacı doğurduğuna ve bu sebeple de 9 ili kapsayan “Farklıyız, Fark Yaratmakta Kararlıyız” mottosuyla yola çıktıklarını ifade eden AXA Türkiye CEO’su Yavuz Ölken;

“AXA Türkiye olarak 2023 yılını teknik altyapımız, insan gücümüz, kuvvetli sermaye yapımız, çevik satın alma ve entegrasyon sürecimiz sayesinde başarılı bir grafikle tamamladık. AXA Sigorta’da %110 büyüme oranımızla 36 Milyar TL prim büyüklüğüne, AXA Hayat Emeklilik’te ise 4.8 Milyon TL fon büyüklüğüne ulaştık. Sektördeki konumumuzu, finansallarımızdaki gücümüzü ve grubumuzun Türkiye’ye olan inancını arkamıza alarak 2024 yılında etki alanımızı daha da genişletme yoluna gidiyoruz. Büyüme, sadeleşme, kurumsal sorumluluk ve dayanıklılık ile teknoloji başlıkları ana odak alanlarımızı oluşturuyor. 2024 için AXA Sigorta’da %80 üzerinde büyüme, AXA Hayat Emeklilik’te ise fon büyüklüğümüzü 10 Milyar TL üzerine getirme hedefi belirledik. Şimdi fark yaratmanın zamanı, biz 4 bin acentemizle bunu başaracağımıza gönülden inanıyoruz.” dedi.

AXA Global tarafından da belirlenen hedefler konusunda desteklendiklerini belirten Ölken konuşmasına şöyle devam etti: “Sürdürülebilir gelişim ve büyüme için önümüzde hiçbir engel yok. 2023 yılında sermaye artışımızı 1.7 Milyar TL’den 5.7 Milyar TL’ye çıkarırken, rezervlerimizi 1.6 Milyar TL daha güçlendirdik. Günümüzde yaşanan iklim, jeopolitik, toplumsal ve ekonomik anlamda kırılganlıklar karşısında şirketimizin sürdürülebilir gelişim ve büyüme yolculuğunda finansal çevikliği büyük önem kazanacaktır. Temel felsefemiz insanlığın gelişmesi adına insanlar için değerli olanı koruma anlayışını güçlendirerek farklı olmaya ve fark yaratmaya devam edeceğiz.”

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/axa-turkiye-buyume-hedeflerini-acikladi/?feed_id=31221&_unique_id=6620b5d4b148b

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97