Ana içeriğe atla

Tamamlayıcı Sağlık Sigortası WhatsApp’ta

QNB Sigorta, Dijital Asistan’ı ‘QNBilir’ ile Tamamlayıcı Sağlık Sigortası hakkında akla takılan her şeyi WhatsApp üzerinden 7/24 kesintisiz olarak yanıtlamaya başladı.

QNB Sigorta, müşteri deneyimini iyileştirmek ve müşterilerine yeni bir hizmet kanalı sunmak adına Dijital Asistan hizmetini WhatsApp kanalında devreye aldı. Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kapsamında Türkiye’de bir ilk olan bu hizmet ile QNB Sigorta müşterileri, tıpkı günlük hayatlarında yaptıkları gibi, pratik bir şekilde WhatsApp üzerinden yazışarak hizmet alabiliyor.

QNB Sigorta müşterileri QNBilir üzerinden, anlaşmalı kurum bilgisi öğrenme, provizyon sonucu sorgulama, kalan haklarını öğrenme ve hizmet detaylarına ulaşma gibi konularda hızla bilgi alabiliyor. Aynı zamanda, QNB Sigorta müşterisi olmayan tüm kullanıcılar, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile ilgili öğrenmek istediklerini yine QNBilir’e sorarak öğrenebiliyor. QNBilir’e, 0850 222 0 860 WhatsApp numarasından erişilebiliyor.

Zengin işlem ve görüntüleme seçeneklerinin yanı sıra yapay zekânın da kullanıldığı QNBilir, sigortalıların en çok ihtiyaç duydukları bilgi ve işlemler dikkate alınarak hayata geçirildi. Bu hizmet ile QNB Sigorta, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası müşterilerine hem zaman tasarrufu hem de kolaylık sağlamayı hedefliyor.

İlk kullanım sonuçlarına göre müşterilerden yoğun ilgi gören hizmet, aynı zamanda Türkiye Müşteri Deneyimi Ödüllerinde “Yaratıcı Düşünce Özel Ödülü”nün de sahibi oldu.

“Türkiye’de Bir İlk Olan Bu Hizmeti Hayata Geçirdiğimiz İçin Gururluyuz”

Müşterilerine sundukları sigortacılık deneyiminin sürekli olarak geliştirilmesi konusunda çalışmalarına devam ettiklerini vurgulayan QNB Sigorta Genel Müdürü Pınar Kuriş, “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası müşterilerimizin geri bildirimlerini yakından izliyor ve deneyim odaklı bakış açımızla, müşteri yolculuğundaki fırsatlara yönelik yeni hizmetler geliştirmeye odaklanıyoruz. Müşterilerimizin günlük hayatlarında sıkça kullandıkları kanallarda hizmet verebilmek önem taşıyor. Bu anlamda, hepimiz için en önemli iletişim kanallarından biri olan WhatsApp üzerinden müşterilerimize ulaşmaktan dolayı çok memnunuz. Dijital Asistanımızın müşterilerimizin poliçelerine yönelik akıllarına takılan sorulara hızla yanıt vererek hayatlarını kolaylaştıracağına inanıyorum. Örneğin müşterimiz provizyon sonucunu ya da yakın bir anlaşmalı kurumu öğrenmek istediğinde bunun için tek yapması gereken WhatsApp üzerinden QNB Sigorta’ya mesaj atmak olacak” dedi.

Dijitalleşmenin, otomasyonun ve yapay zekâ dahil olmak üzere yeni nesil teknolojilerin kullanımının QNB Sigorta için öneminin altını çizen Kuriş, “Dijital kanallarımızı hızla geliştirmeye ve çeşitlendirmeye devam ediyoruz. Yenilediğimiz mobil uygulamamız ve web sitemizin yanında QNBilir de self-servis hizmet adına müşterilerimize önemli bir imkân sunuyor. İlk olarak Tamamlayıcı Sağlık Sigortası müşterilerimizle WhatsApp üzerinden başladığımız bu projeye, ilerleyen dönemlerde diğer ürün ve kanallarımızı da içine alarak devam edeceğiz” açıklamalarında bulundu.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/tamamlayici-saglik-sigortasi-whatsappta/?feed_id=27714&_unique_id=65d915cebc3a1

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97