Ana içeriğe atla

Anadolu Hayat Emeklilik’ten Hipokid Müşterilerine Özel Kampanya 

Anadolu Hayat Emeklilik, çocuk aktivitesi arayan aileler için çözümler sunan dijital platform Hipokid üzerinden Çocuğum için BES ürünü satın alan müşterilerine özel bir kampanya hazırladı. 7 Nisan 2024 tarihine kadar sürecek kampanya kapsamında Şirket, Çocuğum için BES ürünü ile çocuklarının geleceği için yatırım yapmaya başlayan müşterilerine 300 TL’ye varan ek katkı payı hediye ediyor.

Anadolu Hayat Emeklilik, dijital platformlar ile iş birlikleri yapmaya ve bunları yenilikçi uygulama ve kampanyalarla desteklemeye devam ediyor. Çocuklarına en uygun aktiviteleri arayan aileleri aktivite sağlayan markalar ile buluşturan dijital platform Hipokid ile iş birliği gerçekleştiren Anadolu Hayat Emeklilik, Çocuğum için BES ürününü Hipokid üzerinden AHE dijital kanallarına geçerek satın alan yeni müşterilerine özel bir kampanya başlattı. 

7 Nisan 2024 tarihine kadar Hipokid internet sitesinde yer alan Kampanyalar sayfasındaki (https://www.hipokid.com/campaigns) Çocuğum için BES tanıtım görseline ulaşan ebeveynler, Anadolu Hayat Emeklilik dijital kanalları üzerinden dakikalar içerisinde çocuklarının geleceği için bugünden tasarruf yapmaya başlayabiliyorlar. Üstelik Çocuğum için BES ürününü satın alan müşterilerimiz, ilk ay düzenli katkı payı tutarının aylık karşılığı 500 TL ve 1.000 TL arasında olan bireysel emeklilik hesapları için 150 TL; 1.000 TL ve üzerinde olan hesaplar için 300 TL tutarında ek katkı payı ödülü de kazanıyor. 

Çocukları için bugünden harekete geçerek geleceklerine yatırım yapmaya başlayan ailelere ulaşmayı önemsediklerini açıklayan Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Didem Makaskesen “Yeni iş ortaklıklarımız vasıtasıyla, çocuklarının geleceğini düşünen aileler ile tam da onların ihtiyaçlarını karşılayacak Çocuğum için BES ürünümüzü buluşturmaya devam ediyoruz. Ürünümüze, müşteri kitlesi Çocuğum için BES ürünümüzün fayda sağladığı grupla aynı olan Hipokid platformu üzerinden ulaşılabilir olmasını çok değerli buluyoruz. Önümüzdeki dönemde de dijital platformlardaki görünürlüğümüzü artırmaya ve yeni iş birliklerimizi heyecanla duyurmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/anadolu-hayat-emeklilikten-hipokid-musterilerine-ozel-kampanya/?feed_id=28106&_unique_id=65df902477502

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97