Ana içeriğe atla

AXA Sigorta, Brand & Sport Summit'te 'Sihir Yok Takım Var' Dedi

AXA Sigorta’nın ana sponsorluğunda “Cumhuriyetimizin 100. Yılında Türk Sporu ve Markalar” temasıyla 14-15 Aralık’ta ESA Arena’da gerçekleşen Brand & Sport Summit 2023’te, AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken konuşmacı olarak yer aldı.  Milliyet Gazetesi Spor Yazarı Senad Ok’un moderatör olarak yer aldığı ‘Sihir Yok Takım Var” başlıklı oturumda Ölken ile birlikte AXA Sigorta değerler ortağı Teknik Direktör Hüseyin Eroğlu da yer aldı. AXA Oturumda, Ölken ve Eroğlu Türk sporu ve takım olmanın önemi konularıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Türkiye’de 130 yılı aşkın süredir sigorta sektörüne öncülük eden AXA Sigorta, “İnsanlığın gelişmesi adına insanlar için değerli olanı korumak” amacıyla Türk sporunu destekleyerek sürdürülebilirliğine katkıda bulunmaya devam ediyor. Marka ve spor endüstrisi arasında bir köprü kurarak dünyanın ve ülkemizin en önemli profesyonellerini bir araya getiren Brand & Sport Summit’te AXA Sigorta CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkan Vekili Yavuz Ölken ve AXA Sigorta’nın değerler ortağı Teknik Direktör Hüseyin Eroğlu ‘Sihir Yok Takım Var” başlıklı oturumda bir araya gelerek görüşlerini paylaştı. 

Sürekli değişen ve gelişen spor dünyası içerisinde yeniliklerin, yeni yaklaşımların ve spor dünyasının değişen yüzünün paylaşıldığı platform olan Brand & Sport Summit’te; AXA Sigorta ve Teknik Direktör Hüseyin Eroğlu’nun değer ortaklığı yapması da yeni yaklaşımlardan biri olarak değerlendirildi. 

AXA Sigorta’nın sürdürülebilirlik bakış açısını dile getirerek iş birliğine özel açıklamalarda bulunan AXA Sigorta CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkan Vekili Yavuz Ölken, şirketlerinin ‘Sürdürülebilir Gelişim ve Büyüme’ yolculuğunda beslendikleri kaynaklardan birinin de spor olduğunu belirterek takım olmanın önemini vurguladı. Türk toplumunda faaliyet gösteren tüm ticari işletmelere de toplumda spora ilgi duyan tüm bireylere de spor ve markaların nasıl iç içe olabileceğini anlatmaya gayret ettiklerini vurgulayan Ölken, sözlerine şöyle devam etti: “Biz Hüseyin Hoca ile iş birliğimize ‘değer ortaklığı’ diyoruz. Bu yolda yaptığımız sohbetlerde bir kez daha gördük ki birlikteliğimizin kesiştiği çok nokta var. Bizler kurumsal işletmeler olarak nasıl çalışanlarımızı, hizmetlerimizi, ürünlerimizi geliştiriyorsak ilham aldığımız diğer kaynaklardan biri de spor insanları. Onların takım olma konusunda bizlerden çok daha farklı deneyimleri var. İlham aldığımız ve bu seneki sloganımız olarak belirlediğimiz ‘Sihir Yok Takım Var” cümlesi yol arkadaşı olmadan uzun ve zorlu yolların aşılmasının ne kadar güç olduğunu, bizimle aynı değerlere sahip en iyi yol arkadaşımızın ise takım arkadaşlarımız olduğunu en iyi şekilde özetliyor diyebiliriz. Takım içerisinde yer alan çeşitlilik, farklı düşünme biçimleri ve farklı yetenekler işlerin ilerlemesine, gelişim göstermesine katkı sağlar. Bu yolda hocamızdan çok şey öğrendik, öğrenmeye de devam edeceğiz.”

Dünyaca ünlü Ted Lasso dizisinden alıntılar yapan Teknik Direktör Hüseyin Eroğlu ise ilham verici liderliğin önemine dikkat çekti. "Yeteneği keşfetmek kadar onu büyütmek de önemli" diyen Eroğlu, "Özveri her şeyin başı, hatta yeteneğin de önünde. Özverili ve yetenekli oyunculardan kurulu bir takım, eninde sonunda kazanır. Başarıya ancak çok calışarak ulaşılır. Herkesi ortak bir hedefe yöneltebilmek için de ilham verici liderlik gerekir, sihir değil. Hayatı sihirle değiştiremeyiz" dedi. Eroğlu, bireysel performansların takım hedefleri ile birleşmesi gerektiğini de belirterek "Teknik direktörlük kariyerimde sisteme öncelik vererek herkesi sistemin bir parçası yapmayı hedefledim. Üç şampiyonluk, Premier League ve Bundesliga'ya transfer olan gençler, Türk futboluna kazandırılan onlarca yıldız futbolcu, gelişimi esas alan sistemin bir sonucudur" diye konuştu. 

Milliyet Gazetesi Spor Yazarı Senad Ok’un moderatör olarak yer aldığı, AXA Sigorta CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkan Vekili Yavuz Ölken ve Teknik Direktör Hüseyin Eroğlu’nun konuşmacı olarak katıldığı Brand & Sport Summit 2023 ‘Sihir Yok Takım Var” başlıklı oturumu izlemek için linke tıklayabilirsiniz. 

https://www.youtube.com/watch?v=Y8hqkHL5m2c
Basın Bülteni
https://www.ifhaber.com/sigortacilik/axa-sigorta-brand-sport-summitte-sihir-yok-takim-var-dedi/?feed_id=23817&_unique_id=6583d2f6d1b3c

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97