Ana içeriğe atla

Sigortam.net: Benzer Kaskolara İki Katı Fazla Ödeme Yapmayın!

Türkiye’nin lider insurtech markası Sigortam.net, farklı şirketlerin neredeyse aynı olan, birbirine oldukça benzer içerikli kasko poliçelerinde yarı yarıya fiyat farkları oluşabildiğine dikkat çekiyor. Hızlı ve şeffaf biçimde poliçe tekliflerini karşılaştıran Sigortam.net, hem ihtiyacına hem de bütçesine uygun bir poliçe almak isteyen herkesi bu büyük fiyat farklarını gözden kaçırmamaya davet ediyor ve web sitesine mutlaka göz atması konusunda yönlendiriyor.

Türkiye’nin en güvenilen dijital sigortacılık platformu Sigortam.net, “Müşterinin Şampiyonu” olma vizyonu doğrultusunda adımlar atmaya devam ediyor. 23 yıllık deneyimiyle 9 milyonu aşkın müşteriye hizmet vererek Türkiye’nin lider insurtech markası olan Sigortam.net, bu kez sigorta satın alırken finansal kararları şansa bırakmama konusunda önemli ipuçları veriyor. Sigortam.net web sitesini ziyaret ederek teklifler arasında karşılaştırma yapabilen müşteriler, benzer kasko poliçelerini yarı fiyatına yakalama avantajı elde ediyor. 

5 yıldır arka arkaya aldığı Güven Damgası ile sigortada güvenin adresi haline gelen Sigortam.net, gelişmiş yapay zekâ teknolojisine dayalı yenilikçi altyapısını, müşteri deneyimini zenginleştirmek için ve müşterilerinin, içeriği çok benzer olan poliçelere fazladan ödeme yapmalarının önüne geçmek için kullanıyor. 

Sigortam.Net CMO’su Selen Yığın: Satın Alacağınız Kasko Poliçesi Neredeyse Aynıysa Neden Fiyatına Iki Kat Fazla Ödeyesiniz? 

Sigortam.net CMO’su Selen Yığın, Sigortam.net’in müşterilerine taahhüt ettiği şeffaflık ve dürüstlük değerlerini bilinçli seçimlere dönüştürmenin önemli bir fırsat yarattığının altını çiziyor: 

“Sektör profesyonelleri olarak bizler, herhangi bir sigorta ürünü satın almak isteyen herkese öncelikle poliçeleri karşılaştırmadan seçim yapmamalarını öneriyoruz. Kasko’dan Sağlık Sigortası’na tüm branşlarda bu geçerli. Örneğin en yakınlarım dahi benden tavsiye istediklerinde onlara ilk sorum ‘Sigortam.net’e baktınız mı?’ oluyor. Çünkü sigorta gibi karmaşık bir dünyada hangi poliçenin sizin için daha uygun olduğunu, hangisinin en kapsamlı hizmeti vaat ettiğini ve bunların sonucunda hangisinin sizin için en cazip fiyat fırsatını yarattığını belirlemek hiç kolay bir iş değil. Biz bu seçimi tesadüflere bırakmamayı ve mutlaka web sitemize bakılması gerektiğini söylüyoruz. Böylece müşterilerimizin poliçe seçimlerini bilinçli bir şekilde ve güvenle yapmasını sağlıyoruz. Bunu şöyle örneklendirebiliriz; kasko poliçesi almak isteyen bir müşteri, genişletilmiş kapsamlı bir kasko poliçesi ile ilerlemeye karar verdiğinde, A şirketinin sunduğu poliçenin 6.357TL, B şirketinin sunduğu poliçenin ise 12.920TL olduğunu görebiliyor. Kapsamları çok benzer olan bu iki poliçede müşterilerimiz neden iki katı fiyat ödesin ki? Satın alınacak poliçeler neredeyse aynı içeriğe sahipse, herkes yarı fiyatına varan ödeme avantajını değerlendirmek ister.”

Kapsam Çok Benzer, Fiyat Farklıysa…

Anlaşmalı olduğu 20’yi aşkın sigorta firmasının sunduğu poliçeleri karşılaştırarak Yapay Zekâ Destekli Sigorta Kapsam Puanlaması sayesinde müşterilerine sunan Sigortam.net, bu yenilikçi hizmet anlayışını "Müşterinin Şampiyonu" bakış açısı doğrultusunda konumlandırıyor ve müşteri deneyimini zenginleştirirken onların ihtiyaç duydukları poliçelere fazladan ödeme yapmalarının önüne geçiyor. Sigorta sektöründe inovasyonu güvenle buluşturan Sigortam.net, satış sonrasında sunduğu hizmetle de fark yaratıyor. Sigorta Danışmalarıyla 7/24 müşterilerinin yanında olarak tüm ihtiyaçlarına anlık cevap veren Sigortam.net, herhangi bir hasar durumunda hasar destek hattına 3 saniyede ulaşma taahhüdü sunuyor.  

Selen Yığın: Sigortam.net’i tercih edenler ödedikleri fiyatın karşılığını aldıklarından emin olmanın rahatlığını yaşıyor.

Sigortam.net’in müşteri ilişkilerinde odaklandığı dört temel değer olan Şeffaflık, Dürüstlük, Yenilikçilik ve Hız sayesinde sigorta satın almadan önce mutlaka uğranması gereken en güvenli liman olduğunu vurgulayan Yığın, “Sigortam.net olarak, sigorta sektöründeki yenilikçi yaklaşımımız ve müşteri odaklı hizmet anlayışımız ile platformumuz üzerinden müşterilerimize sadece bir poliçe sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda finansal kararlarında da güvenilir bir ortak olarak yanlarında oluyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaç duydukları sigortada, ihtiyaçlarına uygun olan poliçeyi satın alabilmelerini sağlıyoruz. Müşterilerimiz Sigortam.net'i tercih ederek, her zaman ödedikleri fiyata karşılık gelen değer ve kapsama sahip bir poliçe edindiklerinden emin olmanın rahatlığını yaşıyorlar.” dedi.

Toplumda sigorta bilincini artırma, karmaşık sigorta ürünlerini daha anlaşılır ve erişilebilir kılma hedefiyle hizmet veren Sigortam.net’ten sigorta ürünleri satın almak veya poliçe seçimi ile ilgili daha ayrıntılı bilgi edinmek için www.sigortam.net adresini ziyaret edebilir veya 444 24 00 üzerinden uzman sigorta danışmanları ile görüşebilirsiniz.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/sigortam-net-benzer-kaskolara-iki-kati-fazla-odeme-yapmayin/?feed_id=22190&_unique_id=6561336c31317

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97