Ana içeriğe atla

Sigorta Sektörünün Gelişebilmesi İçin Dijitalleşme Şart

Çağımızda dijitalleşme, tüm iş dünyasını, ürün ve hizmetleri hızla dönüştürüyor. Bu değişim sigorta sektörünü de olumlu yönde etkiledi. Müşteriler, artık sigorta ürünlerini araştırmak ve satın almak için interneti kullanıyor. Bu nedenle, sigorta acenteleri için dijitalleşme kaçınılmaz hale geldi. Son dönemde dijitalleşmenin artması ile birlikte ortaya çıkan “dijital müşteri yolculuğu” kavramı, sigorta sektöründe poliçe satın alma öncesi dönem, sigortalılık dönemi ve tazminat işlemlerini kapsayarak büyük kolaylık sağlıyor.

İnternetin gücünden yararlanarak, acentenlerin hedef kitlesine daha geniş bir alanda ulaşabileceğini söyleyen Monopoli Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı İzzet Bonofiyel: “Tüm sektörlerin olduğu gibi sigortacılığın da dijitalleşmesi şart oldu. Sigorta şirketleri, dijitalleşmenin dönüştürücü etkisiyle, iş süreçlerini büyük ölçüde ve hızla yenileyebiliyor. Özellikle sigortacılığın poliçeleşme, hasar ve müşteri ilişkileri süreçleri baştan sona dönüşüyor. Müşteri, teminat verilen öğe ve riziko hakkındaki tüm verileri dijitalleşerek daha kolay analiz edebiliyor ve tabii daha kolay saklayabiliyor. Böylece fiyatlama ve ürün satış süreçlerinde daha büyük ve etkin dataya hakim olan şirketler sektörde ticari olarak olumlu yönde ayrışma fırsatı yakalayabilir” dedi ve ekledi: “Bu noktadan hareketle Monopoli Sigorta olarak öncelikle tüm süreçlerimizi dijitalleştirmeye odaklanmış durumdayız. Dijital dönüşüm sürecimizde, müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlamak ve onların beklentilerine daha hızlı ve etkili bir şekilde cevap verebilmek için teknolojiyi aktif bir şekilde kullanıyoruz. Müşteri deneyimini iyileştirmek adına, online platformlar üzerinden kolay erişilebilir teklif ve hizmetler sunmak ve dijital iletişim kanallarını aktif bir şekilde kullanarak müşterilerimizle etkileşimimizi güçlendirmeyi planlıyoruz. Bunu yaparken de sadece satış süreçlerimizi değil, sigortalılarımızın hasar, tahsilat ve diğer satış sonrası süreçlerini de takip edebilecekleri bir dijital platform hazırlığı içindeyiz. Amacımız müşteri memnuniyetini arttırıcı ve hayatlarını kolaylaştırıcı adımlar atabilmek.”

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/sigorta-sektorunun-gelisebilmesi-icin-dijitallesme-sart/?feed_id=21906&_unique_id=655cacf6f1511

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97