Ana içeriğe atla

Unico Sigorta, Lumnion ile Yapay Zekâ Tabanlı Fiyatlama Sistemine Geçiş Yapıyor

Unico Sigorta ve Lumnion, Unico Sigorta’nın fiyatlama sürecini Lumnion’un yapay zekâ tabanlı platformu üzerinden yürütmek için iş birliği başlattı. 

Özellikle makine öğrenmesi ile modellemeler yapan ve sigortacılık fiyatlaması alanında uzman Lumnion, yenilikçi ürün ve hizmetleriyle müşterilerine sıra dışı bir sigortacılık deneyimi sunan, teknolojiyi sigortacılığın ve sunduğu hizmetlerin merkezine konumlandırarak müşterilerine ulaşılabilirlik, kolaylık ve çözüm sağlayan Unico’ya, yapay zekâ tabanlı platformu üzerinden fiyatlama sürecinin geliştirilmesinde destek olacak. 

Lumnion CEO’su Cenk Tabakoğlu konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı: “Yeni nesil makine öğrenmesi algoritmaları ile aktüeryal risk modellemesinden, saha fiyatlama yönetimi ve dış veri ile davranışsal fiyatlamaya kadar çalışan modülleri bulunan, yapay zekâ tabanlı platformumuz ile Unico Sigorta’nın fiyatlama süreçlerinin geliştirilmesine destek olmaktan mutluluk duyuyoruz. Lumnion’un geliştirdiği fiyatlama platformu modellemeleri hem herkesin aşina olduğu GLM denilen bir algoritmada, hem de bütün yeni gelişmiş makine öğrenmesi algoritmalarında aynı anda yapabilen tüm sektördeki tek platform. Ayrıca, bu farklı makine öğrenmesi algoritmalarının sonuçlarını şeffaflaştırarak kullanılabilir hale getiriyoruz. Fiyatlamayı uçtan uca yönetilmesine ana sistemlere entegre şekilde imkân sağlıyoruz.

Doğru riske doğru fiyat vererek yapılacak fiyatlama sayesinde sektördeki sigorta penetrasyonunu artırabileceğimizin bilinci ile çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Ülkemizdeki sigorta şirketlerinin dijitalleşme süreçlerinin sektör için öneminin farkındayız. Makine öğrenmesini, yeni teknolojileri ve yapay zekayı sigorta sektöründe kullanılabilir hale getirmek bizim ana hedefimiz. Bu hedef doğrultusunda Unico Sigorta ile sigortacılık sektörünü geliştirmek için güzel çalışmalara imza atacağımıza inanıyoruz.” 

Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler ise şöyle konuştu: “Unico Sigorta olarak, teknolojiyi işimizin merkezine koyuyoruz. Bu yatırımları öncelikli olarak müşterilerin ihtiyaçlarını iyi anlayarak ürünleri kişiselleştirilme, ihtiyaç-fiyat dengesini kurma, hizmet süreçlerini hızlandırma ve acentelerimizi rekabette güçlü kıldığımız alanlarda önceliklendiriyoruz. Dolayısıyla Veri Bilimi ve Analitik alanlardaki kaslarımızı güçlendiriyoruz. Veri analitiği, makina ve yapay zekanın Şirket içi uygulama alanını Lumnion’un sunduğu çözümlerle hızlıca yaygınlaştırma fırsatına kavuşacağız.

35. yılını kutlayan bir şirket olarak, gelecekte daha da büyük başarılara birlikte imza atmak için, teknolojiye olan bu güçlü taahhüdümüzü sürdüreceğiz.”

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/unico-sigorta-lumnion-ile-yapay-zeka-tabanli-fiyatlama-sistemine-gecis-yapiyor/?feed_id=20096&_unique_id=653ad15a67199

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97