Ana içeriğe atla

Türkiye Sigorta, “Türkiye Basketbol Ligi’nin de İsim Sponsoru Oldu

Sporun birleştirici ve dönüştürücü gücüne inanan ve 85 milyona ulaşma hedefiyle yola çıkan Türkiye Sigorta, Avrupa basketbolunun önde gelen liglerinden Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nden sonra, iki sezon boyunca Türkiye Basketbol Ligi’ne de isim sponsoru oldu. 

Sigorta ve sigortacılığın temel değeri güveni esas alarak sürdüren Türkiye Sigorta, hayatın her alanında var olmaya ve değer katmaya devam ediyor. Avrupa Basketbolunun önde gelen liglerinden Basketbol Süper Ligi’ne geçtiğimiz yıl 3 sezonluğuna isim sponsoru olan Türkiye Sigorta, şimdi de Türkiye Basketbol Ligi’ne iki sezonluğuna isim sponsoru oldu.

Bu önemli iş birliğini duyurmak ve Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nin yeni sezon sponsorluk imzalarını atmak üzere Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Sayın Hidayet Türkoğlu ve Türkiye Sigorta Genel Müdürü Sayın Taha Çakmak’ın katılımıyla bir basın toplantısı düzenlendi.

Türkiye Sigorta olarak; Basketbol Federasyonu ile imzaladıkları bu ikinci iş birliğini kamuoyuna duyurmaktan dolayı gurur duyduklarını söyleyen Türkiye Sigorta Genel Müdürü Sayın Taha Çakmak, “Türkiye’nin Basketbol Süper Ligi, Federasyonun gayretli ve özverili çalışmaları ile bugün uluslararası prestijde bir marka konumuna erişmiş durumda. Bugünden itibaren ortak amacımız, Türkiye Basketbol Ligimizi de güç birliğiyle benzer bir noktaya taşıyarak; 85 milyonun gururuna gurur katmak.

Türkiye Sigorta, “Türkiye Basketbol Ligi’nin de İsim Sponsoru Oldu

Ne mutlu ki; 12 farklı ilimizden 18 güzide takımın rekabet ettiği Türkiye Basketbol Ligimiz de bundan böyle, “Türkiye Sigorta Türkiye Basketbol Ligi” olarak anılacak. Bu beraberlikten doğan güçlü sinerjinin hem markamıza hem de basketbolumuza değer kattığına ve katacağına inanıyoruz.” diye konuştu.        

Milli sorumluluk anlayışı ile Türk sporuna desteklerini sürdüreceklerini de belirten Sayın Çakmak, “85 milyonun olduğu gibi Türk basketbolunun da güvencesi olan Türkiye Sigorta adına; bu iş birliğini bir sponsorluktan öte, ortak bir hedefe kilitlenen yol arkadaşlığı olarak gördüğümüzü özellikle belirtmek isterim” şeklinde sözlerini tamamladı.

İmza töreninde konuşan Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Sayın Hidayet Türkoğlu ise; “Türkiye Sigorta, Avrupa’nın en rekabetçi ligi olan Basketbol Süper Ligi’ne geçtiğimiz yıl adını verdikten sonra bu yıl da basketbolun yaygınlaştırılması ve kulüplerimizin desteklenmesine katkı sağlamak üzere Türkiye Basketbol Ligi’nin isim sponsoru oluyor.

Önümüzdeki iki yıl boyunca Türkiye Sigorta, Türkiye Basketbol Ligi'nin isim sponsoru olarak, basketbol ailemize ve lige büyük bir destek sunacak. İnanıyorum ki bu iş birliği daha uzun yıllar sürecek başarılı bir ortaklığın temellerini atmıştır.

Sponsorluk anlaşmaları ve iş birlikleri, kulüplerimize finansal destek sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda basketbolun daha çok kişiye ulaşmasını sağlıyor. Türkiye Sigorta ile yaptığımız anlaşma, bu bağlamda Türk basketbolunun geleceği için büyük bir değer taşıyor. Türkiye Sigorta'nın basketbolumuza duyduğu güven ve inanç için teşekkür ediyoruz” dedi.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/turkiye-sigorta-turkiye-basketbol-liginin-de-isim-sponsoru-oldu/?feed_id=19725&_unique_id=6531ac81cd985

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97