Ana içeriğe atla

OtoKonfor, Startup Burada Üzerinden Paya Dayalı Kitle Fonlaması Kampanyasına Başladı

Fona ihtiyaç duyan girişim ve projeleri yatırımcılarla buluşturan dijital platform Startup Burada, OtoKonfor ile 7. kitle fonlama kampanyasını gerçekleştiriyor. Araç sahiplerinin satış sonrası tüm ihtiyaçlarına tek bir uygulamayla cevap veren ve yüzde yüz yerli ve milli sermayeyle geliştirilen OtoKonfor, 30 günlük yatırım turuna başladı. 

Türkiye’nin finans ve teknoloji alanında öncü "doğru zamanda doğru şirketlere yatırım yapma" vizyonuyla hareket eden yatırım grubu Hedef Holding’in grup şirketlerinden İnfo Yatırım, fona ihtiyaç duyan girişim ve projeleri yatırımcılarla buluşturan dijital platformu Startup Burada ile sektördeki deneyimini yeni finansman yöntemlerinden biri olan “Kitle Fonlaması” alanına yansıtarak, girişim ve projelere gelişim fırsatı yaratıyor. 

OtoKonfor, Startup Burada Üzerinden Paya Dayalı Kitle Fonlaması Kampanyasına Başladı

Geniş yetkili aracı kurum olarak Sermaye Piyasası Kurulu’ndan Kitle Fonlaması için lisans alan banka dışı ilk aracı kurum olan İnfo Yatırım’ın çeyrek asırlık tecrübesi ile yönettiği “Startup Burada” platformunda girişimlere proje aşamasında kendilerini tanıtma ve fon bulma zemini oluşturulurken, yatırımcılara da erken aşamada gelecek vadeden, yenilikçi ve özgün projelere güvenle ortak olma imkânı sağlıyor.

Kampanyada Hedef Ek Fonlama Dahil 9,6 Milyon TL’lik Fon

Araç sahiplerinin satış sonrası tüm ihtiyaçlarına tek bir uygulamayla cevap veren OtoKonfor uygulaması, Startup Burada ile çıktığı yatırım turunda 8 milyon TL fon toplamayı hedefliyor. Yüzde 20 ek satış ile kampanyayı 9,6 milyon TL ile tamamlama hedefinde olan OtoKonfor, bu fon karşılığında şirket paylarının yüzde 5,05’ini yatırımcılarına arz ediyor. Bununla birlikte kampanyaya 200.000 tl altı yatırım yapan her yatırımcıya yaptıkları toplam yatırım tutarının %10’u kadar ilave bedelsiz pay ve kampanyaya 200.000 TL üzerinde yatırım yapan yatırımcılara yaptıkları toplam yatırım tutarının %20’si kadar ilave bedelsiz pay imkânı sunacak olan OtoKonfor, 7 Ağustos’tan itibaren 30 günlük kampanya sürecine başladı.

OtoKonfor, Startup Burada Üzerinden Paya Dayalı Kitle Fonlaması Kampanyasına Başladı

190 Milyon TL değerleme üzerinden azami 9,6 Milyon TL’lik yatırım turuna çıktıklarını ifade eden OtoKonfor Marka Başkanı Özgün Yalın, Hali hazırda Startup Burada Girişim Sermayesi Yatırım Fonu’ndan 4 Milyon TL ve Tur Assist Yardım ve Servis Ltd. Şti’den 1.250.000 TL yatırım taahhüdü aldıklarını belirtirken; yatırım turuyla ilgili detaylı bilgilere Startup Burada Platformu’ndan erişilebiliyor. Elde edeceğimiz yatırım ile hizmet sağlayıcı ekibimizi geliştirilmeyi hedefliyoruz. Ayrıca reklam ve pazarlama çalışmalarına ağırlık verirken, uygulamamızın altyapı iyileştirmelerine de süreklilik kazandıracağız. Aldığımız yatırımla birlikte, kullandıkça öde kategorisinde yer alacak olan lastik değişim, lastik saklama hizmetlerinin ve ücretsiz hizmetlerde bulunan otopark durumu, akaryakıt avantajları, aracını bul gibi hizmetlerin açılmasını planlıyoruz’’ şeklinde konuştu.

“Platformlarda Çıkan Girişimlerin Bir Sonraki Turlardaki Değerlemeleri Ve Uzun Dönemde Yarattıkları Katma Değer Ayırt Edici Olacak’’

OtoKonfor, Startup Burada Üzerinden Paya Dayalı Kitle Fonlaması Kampanyasına Başladı

Son birkaç yıl içinde, yalnızca Girişim Sermayesi Fonları aracılığıyla yatırım alamayan şirketlerin Paya Dayalı Kitle Fonlaması ile yatırım aldığı algısı değişmeye başladı. Özellikle Oculus VR, Peloton, Allbirds, Popsocket, Brooklinen vb. global çapta başarıya ulaşan girişimlerin, Paya Dayalı Kitle Fonlama yöntemi ile fonlanan şirketlerin başarıya ulaşabileceğine dair alt yapıyı hazırladığını belirten Startup Burada Yatırım Komitesi Üyesi Kerem Özten, ‘’ Platformlarda çıkan girişimlerin bir sonraki turlardaki değerlemelerinin ve uzun dönemde yarattıkları katma değerin ayırt edici olacağını düşünüyoruz. Bu noktada Startup Burada’da kitle fonlaması kampanyasına çıktığımız her girişime inanıyor, Startup Burada GSYF üzerinden yatırım gerçekleştiriyor ve fonlama sonrasında da Hedef Holding’in mevcut ekosistemi ile yanlarında oluyoruz. Şu zamana kadar yayınladığımız altı kampanya da başarıyla sonuçlandı ve bu başarı serisinin OtoKonfor girişimi ile devam etmesini bekliyoruz. ‘’ ifadelerinde bulundu.

http://www.ifhaber.com/otomotiv/otokonfor-startup-burada-uzerinden-paya-dayali-kitle-fonlamasi-kampanyasina-basladi/?feed_id=15791&_unique_id=64d6079eb18f1

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97