Ana içeriğe atla

Neova Sigorta’dan Acentelerin Hayatını Kolaylaştıran Uygulama: Pratik Portal

Sigorta sektörünün önde gelen şirketlerinden Neova Katılım Sigorta, teknoloji odaklı ürün ve hizmetler geliştirmeye devam ediyor. Şirket şimdi de acentelerinin hayatını kolaylaştırmak ve sigortalılara daha hızlı hizmet verebilmek adına Pratik Portal’ı hayata geçirdi. 

Teknoloji merkezli yenilikçi ürünleri ve müşteri odaklı hizmetleriyle büyümeye devam eden Neova Katılım Sigorta, acentelerinin işlemlerini hızlandıracak ve hızlı poliçe kesilebilmelerine olanak sağlayacak yeni bir uygulamaya imza attı. Pratik Portal adı verilen yeni platformla birlikte acenteler artık pek çok sigortacılık işlemini hızlıca gerçekleştirebiliyorlar. Aynı zamanda üretim, hasar ve yenilemelerle ilgili raporlara da ulaşabilen acenteler, platform aracılığıyla genel müdürlüğe direkt olarak talep açabiliyor, şirket ile ilgili duyuru ve haberlere erişebiliyor.

Neova Katılım Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Habip Çetinkaya, yeni uygulama ile ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Acenteler bizim en önemli iş ortaklarımızdan biri. Büyüme stratejimizin tam merkezinde yer alıyorlar. 2023 yılı haziran sonu verilerine göre toplam prim üretimimizin %66’sı acentelerimiz aracılığıyla gerçekleşti. Ülkemiz geneline yaygın bir şekilde 3200 acentemizle birlikte faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Şirketimiz ile birlikte acentelerimizin de dijital gelişimini önemsiyoruz. Bu bakış açısıyla acentelerimizin müşterilerimize daha hızlı hizmet verebilmesini sağlayan “Pratik Portal” projemizi hayata geçirdik. Pratik Portal’ın iş birimi ve teknoloji ekiplerimizce Agile çalışma metodu ile hayata geçirilmesi de bizim için önemli. Bunun yanı sıra portalın geliştirme süreçlerinde acentelerimizin de geri dönüşlerini aldık. Acentelerimizin hayatını kolaylaştıracak bu projeye imza attığımız için büyük mutluluk duyuyoruz.”

Neova Sigorta’dan Acentelerin Hayatını Kolaylaştıran Uygulama: Pratik Portal

Neden Pratik Portal?

Müşteri deneyimi odaklı sade tasarımı, daha az bilgi girişi ile poliçe teklifi oluşturabilme yetisine sahip Pratik Portal, Neova API marketinde yer alan API’ler kullanılarak oluşturulan ara yüzlerdir. Kasko, IMM, seyahat sağlık sigortası vb. ürünler için teklif ve poliçe oluşturulabilen platform, tek ekranda tüm ürün alternatiflerini gösterebiliyor. Poliçe teklif oluşturma aşamasında daha az bilgi girişine ihtiyaç duyulmasının yanı sıra aynı zamanda duyuru, bilgilendirme ve anketlere de kolaylıkla erişilebilmesine olanak tanıyor.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/neova-sigortadan-acentelerin-hayatini-kolaylastiran-uygulama-pratik-portal/?feed_id=16741&_unique_id=64f1077bd5cd5

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97