Ana içeriğe atla

Usta Bi’Bak Sektörde Hızla Büyümeye Devam Ediyor

Sektöre yeni bir soluk getiren Usta Bi’bak, otomobilinizin ihtiyacı olan her şey deneyimini yaşatmak için yeni nesil hizmet anlayışıyla tüm yatırımlarını tamamladı ve faaliyete başladı. 

Araç sahiplerinin rahatlıkla, güvenerek ulaşabilecekleri, hizmet alabilecekleri Türkiye’nin araç onarım ve bakım sektöründe; yeni çağın yeni nesil ustaları olarak hizmet vermektedir.  

Geliştirdiği insan odaklı, hizmet merkezli yapısı ile her an ulaşabileceğiniz ürün ve hizmetler ile; yeni nesil dijital alt yapısıyla sizin için her geçen gün yatırımları ile büyümektedir. 

Usta Bi’Bak Sektörde Hızla Büyümeye Devam Ediyor

Hizmetleri arasında 

  • Hasar Onarım ve Mini onarım hizmetleri 
  • Yedek Parça “online ihale platformu “ile Tedarik Sistemi 
  • Müşteri yönetim Paneli 
  • Cep Telefonu, Onarım hizmeti 
  • Araç Yıkama Hizmeti 

Mini onarım hizmetine, farklı bir bakış açısı getirerek; sektörde 150 Servis Noktası ile TSE belgeli, deneyimli ve sektörde aktif hizmet veren servisler ile en etkin ve kullanımı kolay mini onarım hizmetlerini vermektedir. 

Dijital yatırımlarımızdan en değerli ve öncelikli; her yerde ulaşabilirlik ve en uygun fiyatlar ile en hızlı şekilde dakikalar içerisinde 50 farklı yedek parça tedarik sağlayıcıları   ile gerçek rakamlar üzerinden en , en ekonomik  şekilde yerine ulaştırmaktadır. Türkiye’de ilk defa yedek parçaların siparişinden sonra tüm süreçlerini sigortatedarik.com üzerinden takip edilmektedir.  

Usta Bi’Bak Sektörde Hızla Büyümeye Devam Ediyor

Müşteri yönetim paneli, ise yine Türkiye’de ilk defa Müşterilere yönelik danışma panelinde, ürünlerin algılanan performansı, farklı konularda görüş ve önerilerin alınması, üye konumundaki müşterilerin deneyimlerinden faydalanılması gibi işetmelerin benimseyeceği durumları belirleyen süreçleri takip ederek raporlamaktadırlar.  

Kasko poliçelerinde entegre edilen, kaza sonrasında araç içinde oluşan hasarlardan kaynaklı; Cam kırılması, kamera hasarları, kulaklık ve mikrofon hasarları, şarj bağlantı noktası hasarların onarımları bir telefon uzağınızdan sloganı ile hizmet vermektedirler. 

Araç yıkama hizmetinde ise 420 yıkama noktası ile, Türkiye genelinde. Kasko poliçelerinde sigortalı araçlara avantajlar, sigortalıların bütçelerine destek vererek kasko poliçe kapsamında 1 yıl boyunca İç dış yıkama hizmeti vermektedir. Yatırımlarımız, Operasyon süreçlerimiz ve Dijital alt yapımız her gün yeni bir inovasyon ile taleplere en etkin, en kısa sürece, kolay kullanılabilir hale getirmek var gücümüzle çalışıyor ve geliştiriyoruz.

https://www.ifhaber.com/otomotiv/usta-bibak-sektorde-hizla-buyumeye-devam-ediyor/?feed_id=14583&_unique_id=64b12c4b963ad

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97