Ana içeriğe atla

Fibasigorta Faaliyetlerine Başladı

Bankacılık ve sigortacılık sektörünün iki güçlü markası HDI Sigorta ve Fibabanka’nın, stratejik iş birlikleri kapsamında kurulan dijital sigorta şirketi, Fibasigorta faaliyetlerine başladı. Fibasigorta, güçlü teknolojik altyapısıyla değişen tüketici beklentilerine en uygun çözümleri üretmeyi hedefliyor. Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu, “Arkamızda sigortacılık sektörünün dünü ve bugünüyle ilgili ciddi bir tecrübe, önümüzde geleceğe yönelik güçlü bir vizyon var” dedi.

Sigortacılık alanında uluslararası deneyime sahip HDI Sigorta ile güçlü teknolojik altyapısıyla hızlı ve kolay bir bankacılık deneyimi sunan Fibabanka hayat dışı sigortacılık alanında hizmet verecek dijital sigorta şirketi Fibasigorta’yı kurdu. Sigorta teknolojilerindeki yapay zekâ, büyük veri, makine öğrenimi, iş zekâsı ve analitiği gibi yenilikçi uygulamaları iş modeline entegre eden Fibasigorta, geleceğin sigortacılık anlayışına bugünden güçlü bir adım atmayı hedefliyor. Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu, şirketin stratejisini ve iş modelini 1 yıldan kısa bir sürede özverili ve titiz bir çalışmayla oluşturduklarını belirterek, “Fibasigorta güvenilir, kolay ve hızlı sigortacılığın en önemli aktörlerinden biri olacak” dedi.

Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu
Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu

Tüm sektörlerde olduğu gibi, sigortacılık sektöründe de yaşanan değişimlerin gerektirdiği yeni hizmet anlayışını Fibasigorta’nın hayata geçireceğini dile getiren Öztürkoğlu, “Tüm dünyada, tüm sektörlerde olduğu gibi sigortacılık sektöründe de değişim rüzgarları esiyor. Sigortacılık sektöründe yaşanan teknolojik değişimlerin yanı sıra, ekonomik ve sosyal değişimler de yepyeni bir hizmet anlayışına yönelik ihtiyacı ortaya çıkarıyor. Bu gelişmeler ışığında hem ülkemizin ekonomisi hem de sektörümüz için önem taşıyan bir adım attık” açıklamasında bulundu.

Dijital sigortacılık alanında güçlü bir adım atmaktan dolayı heyecanlı olduklarını belirterek açıklamasına devam eden Öztürkoğlu “Sigorta sektörünün dijitalleşme yolculuğunda önemli bir rol üstlenecek Fibasigorta’nın faaliyetlerine başlamasından dolayı büyük mutluluk duyuyorum. Arkamızda sigortacılık sektörünün dünü ve bugünüyle ilgili ciddi bir tecrübe, önümüzde geleceğe yönelik güçlü bir vizyon var. Dolayısıyla sektörün yaşadığı dönüşümü ve gittiği noktayı iyi analiz ederek, bu gelişmelere göre stratejiler üretiyoruz. Sigortacılık teknolojilerinde her geçen gün büyüyen bir ivme var. Teknoloji bugün sektöre risk yönetiminden müşteri deneyimine, ürün geliştirmeden satışa kadar güçlü bir değer zinciri sağlıyor. Fibasigorta olarak müşterilerimizin en çok sigortaya ihtiyaç duydukları yerde ve zamanda, onların satın aldıkları ürünle ilişkili kişiselleştirilmiş sigorta ürünü satın alma hizmeti sunacağız. Sigorta işlevselliğini teknoloji ile dijitalleştirerek, bir üçüncü taraf hizmet veya mal sağlayıcının yenilikçi sigorta ürünlerini müşterilerimizin satın alma yolculuklarına sorunsuz, hızlı ve düşük maliyetle entegre edeceğiz. Fibasigorta bu değer zinciri ile dijitalin yarattığı dönüşümle günlük işlemlerini tek ekrana sığdıran, ihtiyacı olan poliçelere kolay, güvenilir şekilde ulaşmak isteyen müşterinin kesişim kümesinde yer alıyor” diye konuştu.

Bi’ kolayı burada!

Müşterilerine hızlı ve güvenli bir sigortacılık vadeden şirket, ihtiyaç olan sigortacılık hizmetlerini, herkesin anlayabileceği netlikte ve kolay bir şekilde sunuyor. Dijitali merkeze alan dinamik yapısıyla geleneksel sigortacılık anlayışını yeniden yorumlayan Fibasigorta, sigortayı her an ulaşılabilir hale getirerek, prosedürlere değil çözüme odaklanıyor. İhtiyaca göre özelleştirilmiş ürünler sunan Fibasigorta geleneksel sigortacılık anlayışını dijitalleştirerek zamandan tasarruf sağlarken aynı zamanda “Bi’ kolayı burada” sloganıyla da satış süreçlerinde basitlik, satış sonrası süreçlerde ise kolaylık vadediyor.  

Yeni nesil sigortacılık deneyimi

Elektronik Cihaz Koruma, Uzatılmış Garanti, Kasko, Konut, Dask, Ekran Kırılması ve Ticari Ferdi Kaza sigortaları gibi günlük hayatı kolaylaştıran ve güvence altına alan sigorta ürünlerine kolay ve hızlı ulaşılabilmesini amaçlayan Fibasigorta, değişen tüketici davranışları ve beklentilerini yeni nesil sigortacılıkla karşılayacak.

Geleneksel sigortacılığın statik anlayışının aksine müşteri ihtiyaçlarına ve risklere dinamik çözümler üretmek için dijital dönüşüme odaklanan şirket, satış ve satış sonrası süreçleri tamamen entegre kanallar üzerinden yönetilen inovatif bir müşteri deneyimini tüketicilerle buluşturacak.

Müşterilerine çoklu kanal özgürlüğü sunarak sigorta süreçlerini basitleştiren, şeffaflaştıran Fibasigorta’nın yenilikçi ürünlerine Fibasigorta web sitesi ve çağrı merkezlerinin yanı sıra, Fibabanka şubelerinden ve çok yakında Fibabanka’nın tüm dijital kanallarından ulaşılabilecek.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/fibasigorta-faaliyetlerine-basladi/?feed_id=13286&_unique_id=648cbd52727b8

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97