Ana içeriğe atla

Allianz Türkiye ve HSBC Türkiye, Müşterilerini Yerebatan Sarnıcı’nda Ağırladı

Uzun yıllardır bireysel emeklilik ve hayat sigortacılığı alanında başarılı bir iş birliği sürdüren Allianz Türkiye ile HSBC Türkiye, Yerebatan Sarnıcı’nda müşterilerine özel bir davet düzenledi. 

Türkiye Cumhuriyeti ile yaşıt olan ve 2023 yılında Türkiye’deki 100’üncü yılını kutlamanın onurunu yaşayan Allianz Türkiye, bireysel emeklilik ve hayat sigortacılığı alanındaki başarılarını sürdürüyor. Hayata geçirdiği Allianz Finansal Danışmanlık hizmetiyle de müşterilerinin Türkiye’deki varlıklarını yönetme konusunda kişiye özel danışmanlık sağlayan Allianz, bireysel emeklilikte farklı yatırımcı profillerinin ihtiyaç ve beklentilerine uygun çözümler üretirken dijital uygulamalar ve kişiye özel uzman danışman kadrosu ile ayrıcalıklı hizmetler sunuyor. 

Uzun yıllardır bireysel emeklilik ve hayat sigortacılığı alanında başarılı bir iş birliği yürüten Allianz Türkiye ile HSBC Türkiye, düzenlediği özel bir etkinlik ile müşterilerini Yerebatan Sarnıcı’nda ağırladı. 1.500 yıllık tarihi tanıklığı ile İstanbul’un en önemli kültür miraslarından biri olan ve geçmişte şehrin su ihtiyacını karşılamak üzere yapılan Yerebatan Sarnıcı, geçtiğimiz yıl restore edilerek yeniden açıldı. Yerli ve yabancı turistlerin uğrak noktası olan ve günümüzde müze ve etkinlik alanı olarak kullanılan Yerebatan Sarnıcı’nın büyülü atmosferinde, Vera Quartet grubunun müzik dinletisi eşliğinde gerçekleşen etkinlikte rehberler eşliğinde tarihi bir gezintiye çıkıldı.

Etkinlikte konuşan Allianz Türkiye Hayat ve Emeklilik Şirketleri Genel Müdürü Taylan Türkölmez, rekabetin yoğun olduğu bireysel emeklilik sektöründe Allianz’ı tercih eden müşterilerine teşekkür etti. HSBC Türkiye ile başarılı iş birliklerinden duyduğu memnuniyeti ifade eden Türkölmez, “Allianz olarak 100 yıldır bu topraklarda hizmet veriyoruz. HSBC Türkiye ile 10 yıllık birlikteliğimizin daha uzun yıllar devam etmesini arzu ediyoruz. Bu tarihi atmosferi müşterilerimiz ile birlikte yeniden yaşamak, hepimiz için keyifli bir mola oldu.” şeklinde konuştu.

Allianz Türkiye ve HSBC Türkiye, Müşterilerini Yerebatan Sarnıcı’nda Ağırladı

HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık ve Birikim Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Ayşe Yenel ise Allianz ile HSBC Türkiye arasında uzun yıllara dayanan, başarılı ve örnek bir iş birliğini bulunduğunu ifade etti. Yenel, “Bu iş birliğine güç veren en önemli faktörlerden biri kurum kültürlerinin uyuşması. Her iki kurum da müşterileri için her zaman en iyisini yapma ve en yüksek değeri sunma hedefini önceliklendiriyor. Bunun ötesinde hem Allianz hem de HSBC Türkiye, içinde bulunduğu coğrafyaların tarihi mirasına sahip çıkan, farklı kültürlerin ortak dili sanatı destekleyen kurumlar. Bu başarılı iş birliğimiz sayesinde müşterilerimizi, Allianz’ın sağlığımızı ve geleceğimizi güvence altına alan sigorta ve emeklilik ürünleriyle buluşturuyoruz.” dedi. 

 Allianz Hakkında

Dünyanın en güçlü sigorta ve finans topluluklarından biri olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 159 bini aşkın çalışanıyla 122 milyonun üzerinde müşterisine hizmet veriyor. Yönetimindeki yaklaşık 1.635 milyar avroyla dünyanın en büyük varlık yönetimi şirketleri arasında yer alan Allianz Grubu, Türkiye’de Allianz Trade, Allianz Partners ve Allianz Türkiye ile faaliyet gösteriyor. Bu topraklardaki faaliyetlerine 1923 yılında Şark Sigorta adı altında başlayan, Türkiye Cumhuriyeti ile yaşıt olan ve 2023 yılında Türkiye’deki 100’üncü yılını kutlamanın onurunu yaşayan Allianz Türkiye, 2008’den bu yana yoluna Allianz Grubu’nun bir parçası olarak devam ediyor. Allianz Türkiye’nin çatısı altında, elementer sigortalarda Allianz Sigorta, bireysel emeklilik ve hayat sigortalarında Allianz Yaşam ve Emeklilik ile Allianz Hayat ve Emeklilik şirketleri bulunuyor. Konsolide verilere göre 2022 yılını 36,4 milyar lira prim ve katkı payı üretimiyle tamamlayan Allianz Türkiye, sektöre müşteri deneyimi, çeviklik, dijitalizasyon, çalışan bağlılığı, sürdürülebilirlik ve inovasyon alanlarında liderlik ediyor. 2.300 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü, 4.800 acentesi, 1.500 banka şube kanalı ve 8.094 anlaşmalı kurumuyla, 81 ilde 6,8 milyon müşterisinin ihtiyaç duyduğu her an onlara ‘Allianz Seninle’ diyebilmek amacıyla çalışıyor. Allianz Türkiye’nin genel merkezi ‘Allianz Tower’ İstanbul’da, operasyon merkezi ‘Allianz Kampüs’ İzmir’de bulunuyor. Toplumsal risk farkındalığının artırılmasına katkı sağlamak amacıyla kurulan Allianz Teknik Deprem ve Yangın Test ve Eğitim Merkezi ile birlikte, Allianz’ın 2008 yılından bu yana Türkiye’ye yaptığı yatırımları 1 milyar avroyu aşıyor. 

www.allianz.com.tr

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/allianz-turkiye-ve-hsbc-turkiye-musterilerini-yerebatan-sarnicinda-agirladi/?feed_id=13942&_unique_id=649a18227f626

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97