Ana içeriğe atla

Cigna Türkiye, En Çok Tavsiye Edilen Şirketlerden Biri Oldu

Cigna Global’in müşterilerinin deneyimlerini ölçümlemek üzere her yıl dünya çapında gerçekleştirdiği “Uluslararası Pazarlar – Net Tavsiye Skoru” çalışması tamamlandı. Cigna Türkiye, müşteriler tarafından tavsiye edilme oranını bir önceki yıla göre %20 arttırarak Cigna Uluslararası Pazarlar Grubu içindeki en yüksek skorlardan birine sahip oldu.

Hayatına dokunduğu herkesi iyi ve güvende hissettirme vizyonuyla çalışmalarını sürdüren Cigna Sağlık Hayat ve Emeklilik, ‘Hayat Boyu Birlikte’ diyerek müşterilerine sunduğu iyi hissettiren sigortacılık hizmetleriyle başarısını tescillemeye devam ediyor.

Cigna Global tarafından, müşterilerinin deneyimlerini ölçümlemek üzere her yıl dünya çapında eş zamanlı yürütülen “Uluslararası Pazarlar – Net Tavsiye Skoru” (NPS) çalışmasına göre; Cigna Türkiye’nin tavsiye edilme oranı 2021 sonuçlarına göre %20 arttı. Bu artış ile Cigna, araştırma grubu içindeki en yüksek skorlardan birine sahip oldu.  

2022 yılının sonunda yapılan araştırmaya 1.300’ü aşkın Cigna Türkiye müşterisi katılım sağladı. Çalışmaya katılan Cigna müşterileri, Cigna’yı genel anlamda “çalışması kolay”, “ürün ve hizmetleriyle değer katan” ve “güven duydukları” bir firma olarak tanımladılar.

Pınar Kuriş Kimdir?
Cigna Genel Müdürü Pınar Kuriş

Müşterilere hayatlarının her aşamasında kolay, anlaşılır ve ulaşılabilir çözümler sunma vizyonu ile çalıştıklarını belirten Cigna Genel Müdürü Pınar Kuriş, çalışmalarının müşterilerde yarattığı olumlu yansımayı görmenin gurur verici olduğunu belirterek, “Sigorta şirketleri ile yaşanılan deneyimin müşteriler için en önemli tercih kriterlerinden biri olduğunun bilinciyle hareket ediyoruz. Deneyim kültürünü, şirketin her seviyesinde ve tüm karar alma süreçlerimizin odağında konumluyoruz. Bu başarımızın arkasında, ‘Hayat Boyu Birlikte’ diyerek sunduğumuz ulaşılabilir hizmetlerle bir sigorta şirketinden çok müşterilerimizin yanında yol arkadaşı olarak yer almamızın etkisi olduğuna inanıyoruz” dedi.

“Müşterilerimizin sigorta ihtiyacının var olduğu her yerde olmak istiyoruz”

Cigna müşterilerinin memnuniyet oranını etkileyen hizmetlerin başında gelen ve geri bildirimlerle sürekli olarak yenilenen Cigna Mobil uygulaması ile sigortalılar, günlük olarak ihtiyaç duyabilecekleri tüm sigorta ürünleriyle ilgili detaylara ve bu ürünlerle birlikte sunulan ek hizmetlere kolaylıkla ulaşabiliyorlar. Yanı sıra, müşterileriyle her temas noktasında bütünleşik bir deneyim sunmayı hedefleyen Cigna, birebir müşteri deneyimine etki eden Çağrı Merkezi çalışanlarını da ‘Müşteri Deneyimi Temsilcisi’ olarak konumluyor. Cigna, çalışanlarına verdiği eğitimlerle müşteri deneyimine de doğrudan pozitif etki sağlıyor.

Tüm bu çalışmalarla müşterilerden alınan Net Tavsiye Skorlarının ve geri bildirimlerin oldukça olumlu olduğunu belirten Pınar Kuriş; “Bizim için öncelikli konulardan biri de şikayet çözümü; bize bir talep ya da şikayetiyle ulaşan müşterilerin yaşadıkları sorunları hızlı ve beklentilerini karşılayacak şekilde çözmek istiyoruz. Aynı zamanda, son dönemde yükselişe geçmekte olan sigortacılık hizmetlerini müşteri yolculuklarının içine entegre eden “embedded” (gömülü) sigortacılık fırsatlarını değerlendirmek için gerek altyapı tarafında gerekse iş birliklerinde önemli çalışmalarımız var. Müşterimizin bize gelmesini beklemektense; biz müşterimizin sigorta ihtiyacının var olduğu her yerde olmak istiyoruz” dedi.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/cigna-turkiye-en-cok-tavsiye-edilen-sirketlerden-biri-oldu/?feed_id=6777&_unique_id=642328956a10f

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97