Ana içeriğe atla

Ahmet Yaşar Sorularımızı Cevapladı

Maher Holding Sigorta Grubu Başkanı Ahmet Yaşar; Maher Holding Sigorta Grubu şirketlerinden Quick Sigorta ve Corpus Sigorta’nın Kahramanmaraş ve çevresindeki illerinde yaşanan deprem felaketi sonrası yapılan çalışmalar ve faaliyetler hakkında sorularımızı cevapladı.

Maher Holding Sigorta Grubu Şirketleri Depremzedelerin Yanında

6 Şubat depremini ilk duyduğunuz andaki tepkinizi ve yaşadığınız duygunuzu bize kısaca anlatır mısınız?

Deprem en büyük doğal afetlerden biri ve Türkiye konumu gereği bir deprem ülkesi. Evet, her ne kadar bu bilgiye sahip olsak da içten içe yeterince hazır olamadığımızı bilmek, deprem haberi aldığımızda da yüreğimizi ağzımıza getiriyor. Hele ki 6 Şubat’ta Kahramanmaraş merkezli olup 12 ilde büyük hasar yaratan bu felaket hissiyatımızı da kat be kat artırıyor. Bölgenin dört bir yanından haberler gelmeye başladığında tablonun vahameti de yavaş yavaş anlaşılmıştı ve bir yandan acısını yaşarken bir yandan da harekete geçmemiz gerektiğinin farkındaydık. Hemen arkadaşlarımızla bir araya gelip üzerimize düşeni yapmak için kolları sıvadık. Aslında bölgeden uzakta olan herkes gibi derin üzüntü, telaş ve zamanında yetişememe korkusunu birlikte yaşadık diyebilirim.

Depremin hemen sonrasında şirket olarak nasıl bir planlama yaptınız? Öncelikleriniz neler oldu?

Çok yönlü düşünmeye gayret ettik çünkü hem zamansal olarak hem de coğrafyanın büyüklüğü olarak her zamankinden daha fazla koordineli olmayı gerektiren bir durum vardı karşımızda. Dolayısıyla maddi, ayni ve insanı olacak şekilde tüm ihtiyaçlara cevap verecek şekilde bir destek paketi oluşturduk. AFAD başta olmak üzere birçok yardım kuruluşlarına haftalık olacak şekilde destek sağladık. Ayrıca bu yardımlar dışında şirket yöneticilerimiz, acentelerimiz ve gönüllü çalışanlarımızla birlikte tırlarımıza konteyner, çadır ve muhtelif malzemeleri yükleyip ihtiyaç sahiplerine ulaştırdık. İlk hafta 14 milyon, ikinci hafta ise 30 milyon TL değerinde nakdi yardım ve destek sağladık. İlk andan itibaren deprem bölgesinde olan ve etkilenen acentelerimizin ve ailelerinin güvenli bölgelere transferlerini sağlarken konaklama ve tıbbi ihtiyaçlarını da karşıladık. Ofis ihtiyaçlarını gidermek üzere konteyner acente hizmet merkezleri oluşturduk, ofislerimizi açtık. Gaziantep de oluşturduğumuz lojistik merkezimize yurdun dört bir yanından yaptığımız tedarikleri ulaştırarak , tırlarımızla bölge acentelerimize ve vatandaşlarımıza çadır başta olmak üzere ısıtıcı , battaniye  ve insani yardım malzemelerini ulaştırdık, ulaştırmaya devam ediyoruz.

Sigorta şirketi olarak acentelere büyük kıymet verdiğinizi yakından biliyoruz. Deprem ve sonrasında sigorta acentelerine neler söylemek istersiniz? büyük bir ailenin parçası olduklarını duymaları için söyleyecekleriniz büyük değer taşıyor…

Maher Holding Sigorta Grubu olarak acentelerimizi ekip arkadaşlarımız olarak görüyor, onların faydasını ön planda tutuyoruz her zaman. Maalesef depremde acentelerimizden de acı kayıplar yaşadık, Allah’tan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum bu vesileyle bir kez daha. Öte yandan bölgede depremden sağ kurtulup yaralanan veya maddi manevi kayıplar yaşayan acentelerimiz de oldu. Kendileriyle iletişime geçip ihtiyaçlarını karşılamak için yanlarında olduğumuzu hatırlattık. Böylesi afetler sonrası halkın yanında olan bir sektörde iş yapıyoruz. Onlara destek olurken her şeyden önce kendi içimizde yaralarımızı sarmak ve birbirimize sarılmak çok önemli.

Gönüllü acentelerimizin yanı sıra bölgedeki acentelerimizin kendi acılarını unutup yardım için seferber olması sadece şirket içinde değil milletçe koca bir aile olduğumuzun göstergesi.

Son olarak da depremden zarar gören tüm milletimize neler söylemek istersiniz? hem şahsi hem de kurumsal kimliğiniz ile söyleyeceklerini okurlarımıza sunmak isteriz.

Yaşadığımız felaketin boyutunun da bizde yarattığı acıların da tarifi mümkün değil elbette ama yaralarımızı sarmada yapacağımız çok şey var. Şirket olarak zaten bizim görevimiz vatandaşlarımızın kayıplarını telafi etmek, elimizden geldiğince de imkanlarımızı kullanarak önümüzdeki süreç boyunca destek olabilmek. Çünkü arama kurtarma, enkaz kaldırma ve insani ihtiyaçların karşılanmasıyla bitmeyecek görevlerimiz. Deprem sonrası hayatın normalleşebilmesi uzun bir süreç ve bu süreçte çocukların eğitim ve psikolojilerinden yetişkinlerin barınma, iş vb. gibi ihtiyaçlarına kadar birçok konuda desteğe hep ihtiyaç olacak. Grubumuz ve şirketlerimiz olarak bu süreçte elimizden geleni yapacağımızı belirtmek isterim.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ahmet-yasar-sorularimizi-cevapladi/?feed_id=6204&_unique_id=63fe3118dd224

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97