Ana içeriğe atla

Yılın İtibarlısı Türkiye Hayat ve Emeklilik Seçildi

Türkiye Hayat ve Emeklilik, Marketing Türkiye’nin düzenlediği The ONE Awards Ödülleri’nde, Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde “Yılın İtibarlısı” ödülüne layık görüldü.

Gücünü Türkiye’den alan ve 85 milyona hizmet etme hedefini misyon edinen Türkiye Hayat ve Emeklilik, Marketing Türkiye’nin, pazar araştırma şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirdiği İti­bar ve Marka Değer Performans Ölçü­mü araştırmasını baz alarak düzenlediği, The ONE Awards Ödülleri’nde Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde “Yılın İtibarlısı” seçildi.

Bu yıl 8.’si düzenlenen One Awards ödüllerinin kazananları 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmelerin sonucunda belirlendi. Araştırma sonuçlarına göre yıl içinde itibarını en çok artıran markalar 72 kategoride değerlendirildi. Ödüle layık görülenler 19 Ocak’ta Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilen görkemli bir törenle ödüllerini aldılar.

The ONE Awards’ta Türkiye Hayat ve Emeklilik adına Yılın İtibarlısı ödülünü Türkiye Sigorta Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Direktörü Selda Çamlıbel Özkoyuncu aldı.

Sigorta Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Direktörü Selda Çamlıbel Özkoyuncu, ‘Yılın İtibarlısı’ ödülüyle ilgili şunları söyledi: “Katılımcılarımızın yarınlarına güvence sunarken, daha yaşanılabilir bir gelecek için Türkiye Hayat Emeklilik katılımcılarının 7/24 yanında yer alıyor, hayatlarının her anında destek sunuyoruz. Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları müşterilerimizin yaşamlarını kolaylaştırmak ve geleceklerine güvence sunmak amacıyla sürdürdüğümüz iletişim çalışmalarımızın ve atmış olduğumuz adımlarımızın ödüllerle taçlandırılması hepimizi çok gururlandırıyor. Bu vesileyle bizi The ONE Awards ödüle layık gören müşterilerimize, bu ödülü almamızın mimarları olan tüm Türkiye Hayat ve Emeklilik çalışma arkadaşlarıma ve paydaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.”

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/yilin-itibarlisi-turkiye-hayat-ve-emeklilik-secildi/?feed_id=4083&_unique_id=63cc58ce1d200

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Zekai Mehmet Tuğtan Oldu

Sigorta sektörünün öncü kuruluşu Anadolu Sigorta’da Genel Müdürlük görevine Zekai Mehmet Tuğtan atandı. Tuğtan, 20 Ocak 2023 itibarıyla yeni görevine başladı. Zekai Mehmet Tuğtan Kimdir? Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Zekai Mehmet Tuğtan, iş hayatına 2001 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. ’de Stajyer Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2009 yılında Bireysel Bankacılık Satış Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı, 2013 yılında aynı Bölümde Birim Müdürlüğü görevlerinde bulunan Tuğtan, 2017 yılında Çarşı-Bakırköy Şubesi Şube Müdürlüğü’ne atandı. 2018-2021 yılları arasında Bireysel Bankacılık Ürün Bölüm Müdürü, 2021-2022 yılları arasında Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Müdürü olarak görev yapan Tuğtan, aynı zamanda Türkiye İş Bankası A.Ş. Mensupları Emekli Sandığı Vakfı’nda Denetçi, Anadolu Hayat Emeklilik’te Yönetim Kurulu Üyesidir. 2022 yılında Harvard Business School’da Advanced Management Programını tamamlayan Z. Mehmet Tu

Quick Finans 2. El Oto Raporu

2. El oto piyasasının nabzını tutan Quick Finans 2022 yılına ait en çok tercih edilen marka ve modeller ile 2023 yılı ilk çeyreğe ait öne çıkan trendleri paylaştı. SmartIQ tarafından Türkiye genelinde faaliyet gösteren 2. El oto satış noktalarından elde edilen verilerle oluşturulan raporda tüketicilerin tercihleri analiz edildi. 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clio Oldu 2022 Yılında En Çok El Değiştiren Marka Renault, Model İse Clıo Oldu 2022 yılında toplam 3 Milyon 348 Bin araç el değiştirdi. En çok el değiştiren marka sıralamasında ilk sırada 542 bin araçla Renault yer aldı. Renault'yu sırası ile 457 bin araçla Volkswagen, 321 bin araçla Fiat, 249 bin araçla Opel ve 231 bin araçla Ford izledi. İlk 5 markanın toplam el değiştiren araç sayısı içindeki payı %54,1 olarak gerçekleşti. Model sıralamasında ise ilk sırayı 178 bin adetle Renault Clio aldı. Onu 171 bin adetle Fiat Egea, 153 bin adetle VW Passat, 138 bin adetle Fo

Ana Sigorta’dan Tastamam Kasko

Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaç... Ana Sigorta tarafından tüketici ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Tastamam Kasko, kaza ve çalınma gibi standart risklere ilave olarak mekanik arıza kaynaklı risklere karşı da teminat sunarken, aynı zamanda sigortalının aracına “geri alım opsiyonu” sağlayan, sektörün ilk ve tek kasko ürünü olma özelliğini taşıyor. Ana Sigorta Genel Müdürü Arda Tuncay “Ana Sigorta olarak hedefimiz yenilikçi ürünlerle müşterilerimizin […] sigorta haberleri https://www.ifhaber.com/sigortacilik/ana-sigortadan-tastamam-kasko/?feed_id=10821&_unique_id=646a78f7e5f97